Servicebalies op locatie
Op verschillende rijkslocaties heeft SSC-ICT servicebalies ingericht. Bij deze servicebalies kun je als eindgebruiker terecht voor een aantal zaken.
- storingen en ICT-gerelateerde vragen
- wachtwoordreset DWR-omgeving
- uitgifte en inname apparaten
- vervanging defecte hardware
Servicebalies deels ook op afspraak
Voor vijf panden is het mogelijk om een afspraak bij de Servicebalie te maken als je een probleem of storing hebt met je zakelijke apparaat. Dit voorkomt onnodig wachten. Het gaat om Koningskade 4, De Resident, Rijnstraat 8, de Turfmarkt en Wilhelmina van Pruisenweg (BXP). Een afspraak maken gaat via deze link.
Natuurlijk blijf je ook zonder afspraak welkom bij deze servicebalies, net als voor andere zaken, zoals het ophalen van accessoires of apparaten. Wacht daarbij wel altijd tot je een e-mail hebt ontvangen en het zeker is dat deze aanwezig zijn op de locatie.
Locatie | Openingstijden |
---|---|
Jubitoren, Turfmarkt 147, Den Haag, 2e etage (2D13) | ma t/m vr: 8.30 tot 17.00 uur |
Korte Voorhout 7, Den Haag, begane grond | ma t/m vr: 8.30 tot 17.00 uur |
Koningskade 4, Den Haag, begane grond | ma t/m vr: 8.30 tot 17.00 uur |
Rijnstraat 8, Den Haag, 4e etage | ma t/m vr: 8.30 tot 17.00 uur |
Stadskantoor Utrecht, 19e etage (balie is alleen voor IGJ-VWS) | ma t/m vr: 8.30 tot 17.00 uur |
De Resident, Parnassusplein 5, Den Haag, 4e etage | ma t/m vr: 8.30 tot 17.00 uur |
Beatrixpark, Wilhelmina van Pruisenweg 52, Den Haag, begane grond, Oranje-0.042, Den Haag |
ma t/m vr: 8.30 tot 17.00 uur |
N.B. Op diverse locaties in het land zijn ook regelmatig medewerkers van SSC-ICT aanwezig. Een overzicht van deze buitenlocaties is te vinden op Rijksportaal.
Handleidingen, vragen en antwoorden en instructievideo's
Heb je vragen over bijvoorbeeld je token, je managed laptop, Outlook, Webex of BlackBerry?
Kijk dan op de Selfserviceportal SSC-ICT onder de tegel Support. Deze portal is alleen toegankelijk voor rijksambtenaren.